logo HaarmanB ICT

foto toetsenbord
Wij
maken werk

van uw ICT


home | nieuws | diensten | AKTIES | faq | downloads | tarieven | referenties | contact


adsl
hardware
advisering / consultancy
webdesign
PC-onderhoud
data recovery
PC Strippenkaart
Software-licenties
Online backup
projectmatig werken
Beheer via internet
Tekst op papier digitaliseren


Klachtenregeling
Aangezien wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als om u wat voor reden dan ook klachten heeft over de levering van een product of dienst.
Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen deze termijn dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van u opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

 


Openingstijden: werkdagen 09:00 - 17:00 Sitemap CiWeb Webdesign en HaarmanB ICT
Het Rocht 65 email: info@haarmanb-ict.nl Disclaimer en Algemene Voorwaarden
9481 HJ Vries KvK: 4072901 Privacyverklaring
+31 (0)592 580 170 IBAN: NL97 INGB 0001665510 Klachtenregeling
  BIC: INGBNL2A Beheer-op-Afstand